Inte såg jag att den skulle ha hängt snett. Det var fint! Här blev det kaos med en massa saker. Hoppas maten var god!
fia: Maten var förskräckligt god! Laxpaj är ALRIG fel, det kan jag lova.Kaos...det blir det alltid när man flyttar!
Inte såg jag att den skulle ha hängt snett. Det var fint! Här blev det kaos med en massa saker. Hoppas maten var god!
SvaraRaderafia: Maten var förskräckligt god! Laxpaj är ALRIG fel, det kan jag lova.
SvaraRaderaKaos...det blir det alltid när man flyttar!