söndag 15 juni 2008

Leila är på plats!

Äntligen har Leila kommit till sin rätt plats -Köket.

Idag fick vi äntligen upp tavellisten som får fungera som bokhylla. Snett sitter den, men det får vara som det är nu!

2 kommentarer:

  1. Inte såg jag att den skulle ha hängt snett. Det var fint! Här blev det kaos med en massa saker. Hoppas maten var god!

    SvaraRadera
  2. fia: Maten var förskräckligt god! Laxpaj är ALRIG fel, det kan jag lova.

    Kaos...det blir det alltid när man flyttar!

    SvaraRadera