Norr Went South
torsdag 3 juli 2008
Att jobba.
Det är verkligen tråkigt att sitta och felsöka i ett integrationslager. Var ska man börja? Var är felet? Hur ska man hitta felet? Tänk om jag hittat felet men inte förstått det?!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar