Jag tror vi måste till Allsång på Skansen iaf. Vi får åka efter jobbet och stå längst bak.
fia: på tal om rötmånaden!
precis. kände att det passade under samma kategori eller nåt. har inte lärt mig blogg-reglerna ännu. det är kanske på min egna som jag ska kommentera tillbaka?! :D
Jag tror vi måste till Allsång på Skansen iaf. Vi får åka efter jobbet och stå längst bak.
SvaraRaderafia: på tal om rötmånaden!
SvaraRaderaprecis. kände att det passade under samma kategori eller nåt. har inte lärt mig blogg-reglerna ännu. det är kanske på min egna som jag ska kommentera tillbaka?! :D
SvaraRadera