Norr Went South
fredag 25 juli 2008
Håll tummarna!
Om vi alla håller riktigt hårt, då kanske det faktiskt kommer ett
piller
som kan kontrollera hjärnans sov-cykel. Det, kära ni, är vad jag behöver. Jag sover nog inte som man bör!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar