Norr Went South
söndag 6 juli 2008
Nalle Puh
Vad har hänt med Nalle Puh? Satte på TVn och där kom Nalle Puh och kanske var det Tiger, på varsin moped! Typ en EU-moppe. Dessvärre hittar jag inga bilder på spektaklet på nätet. Jag gillar den gamla Nalle Puh bättre.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar