Norr Went South
måndag 21 juli 2008
Nämen!
Titta vilken rolig
tävling
min hemstad anordnade i helgen! Jag är helt förbluffad. Tror minsann att jag måste ta mig till finalen här i storstan. Jag skulle slagit ihjäl mig!
Men jag anar att det kanske inte kommer att affischeras om det?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar