Norr Went South
måndag 4 augusti 2008
Jobb, jobb, jobb!
Nu är jag anställd. Inte konsult. Jag har fått mig en tillsvidareanställning. Min första, riktiga, tillsvidareanställning.
Det är ju vuxet.
2 kommentarer:
Anonym
5 augusti 2008 kl. 08:53
Grattis!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
5 augusti 2008 kl. 13:09
fia: Ja, men TACK!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Grattis!
SvaraRaderafia: Ja, men TACK!
SvaraRadera