Norr Went South
tisdag 5 augusti 2008
Märkligt hur livet vänder.
Jag har inte använt en konservöppnare, på jag vet inte hur länge. Men nu har jag använt den två gånger på mindre än en vecka!
1 kommentar:
Unknown
6 augusti 2008 kl. 08:58
Idag blir det min tur! Fast jag kanske inte behöver just det verktyget...
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Idag blir det min tur! Fast jag kanske inte behöver just det verktyget...
SvaraRadera