Norr Went South
lördag 30 augusti 2008
Sickness.
Familjen (läs sambon) har drabbats av sjukdom. Jag känner mig också helt galet seg. Jag hoppas att jag bara sympati-segar så att inte jag också drabbas av sjukdom. Vi drar ju på charter på tisdag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar