Norr Went South
måndag 29 september 2008
Avokadohummus
Om någon har vägarna förbi Årsta så är ni hjärtligt välkomna på lite avokadohummus. Det finns en enorm mängd av denna vara i vårt kylskåp.
1 kommentar:
Anonym
30 september 2008 kl. 19:41
Jag tänkte faktiskt på den igår och att den vore god att äta.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag tänkte faktiskt på den igår och att den vore god att äta.
SvaraRadera