Norr Went South
fredag 5 september 2008
By the way...
I hate Explorer. Det blir alltid fult i upplägget. Inga stycken skapas. Trots att jag är mycket noga med styckeindelningen när jag skriver.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar