Norr Went South
onsdag 24 september 2008
Dagens fråga.
Varför är det så svårt att bli morgonpigg när man alltid varit morgontrött? Samt, varför är det så svårt att bli kvällstrött i rimlig tid när man alltid varit varit kvällspigg?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar