Visst hör man ju talas om och ser ofta att någon kör en "frukost on the go". Det man då ser är kaffe i något format och kanske en macka eller liknande.
I morse satt en kvinna mitt emot mig på pendeln och åt gröt!
(När ska man sluta förvånas?)
haha, verkligen allt verkar kunna hända på lokaltrafiken!
haha, verkligen allt verkar kunna hända på lokaltrafiken!
SvaraRadera