måndag 6 oktober 2008

Jag har faktiskt en personlig sfär.

Nu står du lite VÄL nära, människa!!!

Utsikten från mitt skrivbord. Det händer minst en gång i veckan. Samma visa varje gång. Idag lyckades jag fota eländet. Nästa gång kanske jag petar en penna i rumpan på karln!

4 kommentarer:

  1. man misstänker ju ändå att nån gång kommer gaserna. bränn upp hans rövhår säger jag. det där är inte acceptabelt på ett IT-kontor.

    Philip: känn dig hotad...

    SvaraRadera
  2. samuel: Det där med gaserna är verkligen en orosmoln. Det är fruktansvärt!

    SvaraRadera
  3. som sagt ta med dig tändstickor. det kan rädda dig från det mesta...

    SvaraRadera