måndag 3 november 2008

Nämen va ärähär?

Jag är sms-beroende och nu är inte Telia speciellt tillmötesgående. Något är knas, någon kabel är av.

2 kommentarer:

  1. Tack tack tack för Inviten! Fan va najs!! hur kul program som helst :)

    SvaraRadera
  2. e: jamen eller hur! jag är ju sambo med kontakten, så det var ju inga problem!

    SvaraRadera