Tack tack tack för Inviten! Fan va najs!! hur kul program som helst :)
e: jamen eller hur! jag är ju sambo med kontakten, så det var ju inga problem!
Tack tack tack för Inviten! Fan va najs!! hur kul program som helst :)
SvaraRaderae: jamen eller hur! jag är ju sambo med kontakten, så det var ju inga problem!
SvaraRadera