Norr Went South
söndag 2 november 2008
SKHLM
Jag gillar Skärholmen
Köpcentrum
. Allt finns där. ALLT! Utom Inspiration (gamla Duka). Däremot erbjöds ingen bra bilväg från Skärholmen till Hagsätra idag, men allt löser sig.
1 kommentar:
Unknown
2 november 2008 kl. 22:08
Men med en god chaufför kom jag mig i alla fall hem, det var inte illa. Tack och bock.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Men med en god chaufför kom jag mig i alla fall hem, det var inte illa. Tack och bock.
SvaraRadera