söndag 2 november 2008

Snurrigt värre.

Detta är vad som snurrar runt i huvudet mest hela tiden. 56 kvm i ett enda virrvarr. Igår tittade vi på köksluckor. Så skoj, men ack vilket huvudbry!

4 kommentarer:

  1. ohh äntligen får ni skilda sovrum, eller?

    SvaraRadera
  2. var ligger denna nya bostad? Samma omr som ni nu finns i eller? Kul men en egen lägenhet. Vill åxå

    SvaraRadera
  3. e: 50 meter från nuvarande bostad! Typ strax över gatan. Tror man såg den lägenhet vi bor i nu från balkongen i den nya lyan.

    Skit skoj med eget. Nu är det bara att gå lös i färgbutiken och välja tapetrullar efter egen smak!

    SvaraRadera