ohh äntligen får ni skilda sovrum, eller?
samuel: jamen precis.
var ligger denna nya bostad? Samma omr som ni nu finns i eller? Kul men en egen lägenhet. Vill åxå
e: 50 meter från nuvarande bostad! Typ strax över gatan. Tror man såg den lägenhet vi bor i nu från balkongen i den nya lyan.Skit skoj med eget. Nu är det bara att gå lös i färgbutiken och välja tapetrullar efter egen smak!
ohh äntligen får ni skilda sovrum, eller?
SvaraRaderasamuel: jamen precis.
SvaraRaderavar ligger denna nya bostad? Samma omr som ni nu finns i eller? Kul men en egen lägenhet. Vill åxå
SvaraRaderae: 50 meter från nuvarande bostad! Typ strax över gatan. Tror man såg den lägenhet vi bor i nu från balkongen i den nya lyan.
SvaraRaderaSkit skoj med eget. Nu är det bara att gå lös i färgbutiken och välja tapetrullar efter egen smak!