Norr Went South
torsdag 11 december 2008
Julpartajj
Ikväll hade vi julpartajj med jobbet!
Välkomstglögg
Skönsång.
Mat och allt möjligt. Självklart blev jag drabbad av i-landsproblemet -att äta alldeles för mycket mat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar