Norr Went South
torsdag 18 december 2008
Märkligt.
Vi har en napp här hemma. Den ligger vid soffan. Det är lika märkligt varje gång jag ser den. Den tillhör absolut inte oss. Men tänk om den hade gjort det. Läskigt!
2 kommentarer:
Anonym
18 december 2008 kl. 20:03
Småtomtar? ;)
Svara
Radera
Svar
Svara
S
18 december 2008 kl. 22:35
Viktoria: Jo, den lilla tomten från glöggfesten glömde den här!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Småtomtar? ;)
SvaraRaderaViktoria: Jo, den lilla tomten från glöggfesten glömde den här!
SvaraRadera