Det slår sällan fel. Efter att jag hade kånkat hem den lilla lätta lådan från jobbet var jag helt förstörd och fick dö i soffan. Den va skittung och långt var det att gå. Så då dog jag i soffan en stund. Nu när klockan börjar bli läggdags, då blir jag pigg igen.
Jamen vilken bra tajming jag har! Varje dag.
Jamen vilken bra tajming jag har! Varje dag.
Det är Murphy som är framme och sabbar som vanligt ;)
SvaraRaderaViktoria: Murphy, I hate.
SvaraRadera