Norr Went South
tisdag 27 januari 2009
Färdig!
Kan stryka en punkt på att-göra-listan nu:
Bordsplaceringen
. Då tar vi nästa punkt på tur!
1 kommentar:
Anonym
28 januari 2009 kl. 21:09
Heja!
Du verkar ju ha bra flyt nu! :) Härligt!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Heja!
SvaraRaderaDu verkar ju ha bra flyt nu! :) Härligt!