tisdag 27 januari 2009

Placeringar

Om ni inte redan är gifta, men vill gifta er, så kan jag berätta att det inte är någon myt att det tar tid med bordsplaceringen. Jag tycker mig ha haft självklara kandidater bredvid varandra, i tankarna. Men det är tydligt att jag inte skrev ner de där tankarna! Vilket var mycket synd inatt. Men, nya tag i dag! Snart har två helt olika släkter integrerats. Det är inte för inte som jag är integrationstekniker. Eller system Engineer som det står i tidrapporteringsverktyget.

Trots att jag aldrig läst en ingenjörskurs. Varken allmän eller komplicerad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vette kattsingen om en ingenjörskurs skulle hjälpa i det här fallet. En ingenjör (typ jag...) skulle antagligen i ren desperation klassa in alla i vikt- , längd-, skostorleksordning. Tja allt som är mätbart skulle nog användas. Vetenskapligt och bra, eller kanske inte så bra men vetenskapligt! :-)