torsdag 1 januari 2009

Gahh!!!

Imorron. Den 2:a januari 2009 ska jag stressa, stressa, stressa. Ungefär så här ter sig dagen:
  • Vakna kring tidig morgontimma.
  • Flyga till huvudstaden kring 10-snåret.
  • Landa en timma senare för att stressat vänta på väskan/väskorna.
  • Sätta mig i en bil som innehåller en svärförälder och en bunt med papper som måste skrivas under pronto. (Skuldebrevet för miljonköpet som glömts bort mitt i allt)
  • Färd in till stureplan och banken.
  • Andas in.
  • Lämna papper.
  • Åka i samma bil som tidigare, till Årsta.
  • Göra en liten och nätt överföring av en ringa summa pengar till okänt bankkonto kl 12.30.
  • Andas ut.
  • Äta?
  • Packa ner det sista och vänta på att nya lyan ska bli ren och glänsande. (Måtte städarna torka så hårt att den gröna färgen i köket försvinner och kaklet förvandlas till enhetligt vitt).
  • Flytta saker/Sova?
Vad gör ni andra imorgon fredag?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får en bra dag!! Själv ska jag ta en promenad i Djupsjö :)

Anonym sa...

Oj vilken dag ni har framför er!

Här hemma har jag poat på lite. Städat bort allt hundhår som hade samling i varje hörn. Kl 16 bär det av till träningen. Sen blir det en middag här hemma. Pizza med parmaskinka och ruccula och en skvätt olivoja som topping.

Hoppas att allt går bra för er idag!

S sa...

fia: Bra dag...beror på vad som definieras som bra! Men visst, jag ska inte klaga.

Viktoria: poa?

Anonym sa...

Poa är nog Sundsvallsdialekt för pyssla, fixa och dona :)

Hoppas att packandet går bra!