fredag 30 januari 2009

Kategoriserad.

Jag tillhör gruppen som sms:ar onormalt mycket. Jag för konversationer via sms. Ringer sällan, sms:ar hellre. Men jag håller mig till vissa regler:
  • Tittar framåt, även om jag skriver ett sms när jag går. Annars lär man ju krocka med någon! Man får läsa igenom och rätta till eventuella fel i sms:et precis innan man skickar det.
  • Stannar inte upp helt tvärt, mitt på gatan, för att skriva. Då snubblar ju människor på en och det blir dom bara irriterade över.
  • Svarar fort. Vill jag tro i alla fall.
Alltså, det va bara så att ni skulle veta.

1 kommentar:

Anonym sa...

:)

Jag sms:ar också gärna! Så skönt att kunna slänga iväg ett sms och veta att mottagaren kan läsa då det passar. Man stör inte. Dessutom kan man få en massa gjort då man sitter i något utdraget möte.