tisdag 27 januari 2009

Dagens bästa mål!

Är det mål som jag oftast hoppar över. Men nu har jag insett hur det är man ska göra! Man ska komma till jobbet tidigt, typ sju och gå och köpa sig sin frukost där nere i fiket. Sen sätta sig med alla andra morgontrötta och äta sin frukost i...säg en timme.
Då har man på ett kreativt sätt kapat en timme av arbetsdagen utan att det knappt märks och det där med att åka tidigt till jobbet blev ju inte så jätte-ansträngande. Dessutom kan du packa ihop ditt pick och pack precis kl 16.

Så gör min kollegor, har jag kommit på. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Köper arbetsgivaren det?

S sa...

Viktoria: Nä det har jag svårt att tro, men vi är många som jobbar där. Därför märks det nog inte så tydligt. Dessutom är vår chef sällan på plats. I Sundbyberg gillar vi möten serru!