torsdag 29 januari 2009

Har funderat lite på inlägget om Apollo Drive som jag skrev i helgen. Jag fick ju en helt fantastisk och anonym kommentar på det som skrevs!

Fick även en kommentar från Samuel på mitt senare inlägg där jag skrev om just den kommentaren. Samuel skrev:

"misstänkt att det är någon i apollo drive som googlat sig själv."

Jag bestämde mig för att googla på Apollo Drive igår och mitt inlägg kom väldigt högt upp i listan över sökträffar. Typ nummer fem eller nåt sånt. Så det var inte så konstigt att någon hittade till mitt inlägg. Men TÄNK om det är som Samuel skrev. Då blir det ju ännu roligare! Hoppas att det var så. Som artist måste man ju kunna ta kritik. Och som ett fan till ett band man måste kunna förstå att vi tycker om olika saker i världen utan att hugga tillbaka. Dessutom så skrev jag ju att det var sambon som ville få det ur sig, inte jag! Min åsikt vädrades aldrig. Jag bara ler!

Inga kommentarer: