fredag 16 januari 2009

PS2

EyeToy is da shit!

Herreguuuud va' skoj jag haft hos grannen ikväll. Istället för att förslappas i soffan har vi rört på oss till spelet EyeToy. Det visade sig att jag har oanade boxningstalanger och spöade skiten ur killarna. Men det kanske ska betonas att det bara gällde boxningsgrenarna. Men ändå! Mjölksyra i armarna så att det räcker och blir över. P fick bära hem påsen-från-stan och handväskan. Imorron är det garanterat träningsvärk!

Jag är sjukt otränad.

Jag vill ha ett wii. (även om vi använde oss av PS2 ikväll)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka när ni vill!

Anonym sa...

Vi har inte heller varken det ena spelet eller det andra. Jag är verkligen barnsligt road av spel men befarar att beroendet skulle bli något opraktiskt om vi skulle inhandla ett. Men lite sugen är jag...

Vi spelade faktiskt Geni på nyår. Det är ett ruskigt enkelt men jätteroligt sällskapsspel. Kan varmt rekommenderas! Fast någon träningsvärk får man förstås inte! ;)

S sa...

fia: Tack! Varannan dag kör vi ett pass då. Så att det ger något innan bröllopsklänningen ska på!

Viktoria: Spel är skoj! Om man köper ett wii, men spelet wiiFit, exempelvis, då står man ju och tränar framför tv:n. Ett PERFEKT träningsredskap. Då blir man ju mer än gärna beroende!

Jag vill ha, vill ha, vill ha!!!