måndag 19 januari 2009

Idag.

Bland annat detta har jag varit med om idag:
  • Gått förbi en parkeringsautomat som fått frispel och lät ungefär som en trött jackpot-maskin.
  • Mött en kille som sjukt skyldig ut. Till vad vet ingen, men inte till parkeringsautomatens beteende i alla fall.
  • Passerat ett fönster med en kille innanför. Han hade bestämt sig för att ta av sig tröjan, men behålla mössan på, när han mekade med någonting på köksbordet...
  • Tänkt tanken att jag kanske ramlar och bryter ett ben eller arm lagom tills jag ska ner i altargången -Det vore ju det värsta!
  • Ätit nötter och funderat på om jag verkligen måste äta middag. Måste jag?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du skulle ha kollat om myntfacket var fullt av guldpengar! :)

S sa...

Viktoria: Haha! Jaa, det skulle jag ju ha gjort så klart.

Men i storstan är vi alla stressade och därför skyndar vi snabbt förbi såna där saker, bara för att hinna med rätt tåg hem...

Anonym sa...

Ja just! För ni får ju stå och vänta tre (japp TRE) minuter tills nästa kommer! Skandal ;)

S sa...

Viktoria: Jag åker pendel. Då blir det 15 minuters väntetid. Det är INTE acceptabelt.

Anonym sa...

Oj, det var lite mer än tre minuter. Förstår att det inte är någon höjdare!