söndag 25 januari 2009

Food court.

På den urtjusiga Årstaparketten har vi nu ett matbord! Framförallt har vi även 6 stycken stolar runt bordet. Nu går det att äta, utan att sjunka ner i en fåtölj och behöva ha tallriken i knät!



4 kommentarer:

  1. Tjusigt! Kommer gärna och provsitter någon dag.

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint!

    Lite 70-tal över bordet som påminner om min mormors bord som jag alltid älskat!

    SvaraRadera
  3. snyggt svart fat också förresten!

    SvaraRadera
  4. Tack! Kom å provsitt bäst ni vill allihopa. Det värsta är väl att jag inte blir av med er, för stolarna är jättesköna!

    Fatet är mörkgrönt...

    SvaraRadera