Tjusigt! Kommer gärna och provsitter någon dag.
Väldigt fint! Lite 70-tal över bordet som påminner om min mormors bord som jag alltid älskat!
snyggt svart fat också förresten!
Tack! Kom å provsitt bäst ni vill allihopa. Det värsta är väl att jag inte blir av med er, för stolarna är jättesköna!Fatet är mörkgrönt...
Tjusigt! Kommer gärna och provsitter någon dag.
SvaraRaderaVäldigt fint!
SvaraRaderaLite 70-tal över bordet som påminner om min mormors bord som jag alltid älskat!
snyggt svart fat också förresten!
SvaraRaderaTack! Kom å provsitt bäst ni vill allihopa. Det värsta är väl att jag inte blir av med er, för stolarna är jättesköna!
SvaraRaderaFatet är mörkgrönt...