Norr Went South
onsdag 14 januari 2009
Jag är då inte göralös.
När spaghettin och köttfärssåsen nu tagit slut på tallriken. Ja, då återstår bara ett last med disk, som sedan övergår till ett badkar som måste putsas blankt. Förhoppningsvis blir vi av med åbäket imorron!
* bild från kokaihop.se
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar