Jag måste jobba på att utvidga mitt kontaktnät en aning. Snabbt måste det gå också. Dessvärre.
Jag skulle behöva lära känna:
- En kontrabasist (vad heter det egentligen? En som spelar kontrabas?)
- Ett par violinister
- En hel kör
Ja, det va väl det. På 3,5 vecka måste jag skapa mig dessa kontakter. Hur ska det gå till?
Oj!
SvaraRaderaJag kan spela klarinett... fast det är väl inte så värst stämningsfullt misstänker jag ;)
Hoppas du får tag i dina musiker! Provat att kontakta någon gymnasieorkester? Eller en musikhögskola?
Hannas pappa spelar kontrabas och en kör kan du väl samla ihop som de gör i körslaget ;) Violinister har jag däremot inga tips på.
SvaraRaderaViktoria: Njaa...klarinett är väl fint på sitt sätt. Men jag tror att det blir lite knasigt i just det här sammanhanget!
SvaraRaderaEn kompis är musiklärare, så han kanske kan hitta några duktiga stråkförare??!
Malin: Hannas familj är ju en hel orkester. Presentera ett instrument och någon grabbar tag i det direkt och svänger lös. Så är inte min familj...
Jag är som skapad för att spela kontrabas...
SvaraRaderaMiriam: Äre sant??!!!
SvaraRadera