Imorgon? :)
Viktoria: Nej, nej! Det är ca månaden kvar.
Äsch! Jag som trodde vi skulle få en rapport nu till veckan! :)
Imorgon? :)
SvaraRaderaViktoria: Nej, nej! Det är ca månaden kvar.
SvaraRaderaÄsch! Jag som trodde vi skulle få en rapport nu till veckan! :)
SvaraRadera