Norr Went South
tisdag 6 januari 2009
Vänta...
Om jag drar ut på att gå och lägga mig, då blir det inte jobbardags snart. Jag vill inte gå dit. Men jag har iaf bara en kort vecka. Två dagar ska jag jobba, sen ska jag vara ledig igen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar