Norr Went South
söndag 8 februari 2009
I'm back!
Sextiotre hårnålar senare är jag helt slut och matt. Men även grymt glad, upprymd och tacksam .
Förutom att jag nu mera är fru!
4 kommentarer:
Anonym
8 februari 2009 kl. 20:53
Grattis!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
9 februari 2009 kl. 16:43
GRATTIS!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Världen enligt J.
9 februari 2009 kl. 18:29
Grattis frun!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
9 februari 2009 kl. 18:57
Viktoria, Hanna och J: En får tacke!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Grattis!!!
SvaraRaderaGRATTIS!!!
SvaraRaderaGrattis frun!
SvaraRaderaViktoria, Hanna och J: En får tacke!
SvaraRadera