Låter bra, förutom sista punkten då. ;)Ha det skönt i vintern!
Välkommen till snön!
Hoppas du har en bra ledighet här uppe i norr! Just nu är det ju faktiskt rätt vackert med all nysnö och ljuset som vi får på köpet.
Låter bra, förutom sista punkten då. ;)
SvaraRaderaHa det skönt i vintern!
Välkommen till snön!
SvaraRaderaHoppas du har en bra ledighet här uppe i norr! Just nu är det ju faktiskt rätt vackert med all nysnö och ljuset som vi får på köpet.
SvaraRadera