Norr Went South
måndag 23 februari 2009
Nä, nu!
Nu ska jag ta och gaska upp mig lite så att jag blir mitt gamla jag och inte bara känner mig skraj på jobbet. Herregud -vi är ju alla bara människor!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar