torsdag 5 februari 2009

No time for update!

  • Jag är i norrland.
  • Jag har inte dött.
  • Jag har inte tid att skriva just nu.

Hörs!

3 kommentarer:

  1. Låter bra, förutom sista punkten då. ;)
    Ha det skönt i vintern!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har en bra ledighet här uppe i norr! Just nu är det ju faktiskt rätt vackert med all nysnö och ljuset som vi får på köpet.

    SvaraRadera