Norr Went South
måndag 16 februari 2009
Ojdå.
Om en tornado hälsat på? Nä. Vi fick bara en soffa idag. Det medförde en rockad av ungefär allting i vardagsrummet. Nu ser det hyfsat okej ut igen. Faktiskt. Trots att kontoret fortfarande delar rum med vardagsrummet.
2 kommentarer:
Anonym
17 februari 2009 kl. 20:03
Ser fin ut så här i delar i alla fall :)
Svara
Radera
Svar
Svara
S
17 februari 2009 kl. 22:35
Viktoria: Ja, man ska ju försöka se positivt på det mesta!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ser fin ut så här i delar i alla fall :)
SvaraRaderaViktoria: Ja, man ska ju försöka se positivt på det mesta!
SvaraRadera