måndag 30 mars 2009

Det blev:

  • Uppsättning av två garderobsdörrar
  • Installation av ett hyllplan i en garderob
  • Vattning av några blommor
  • Chips i en skål
Inte fy skam ändå!

4 kommentarer:

  1. Mmmmm, chips!

    Inte illa minsann.

    SvaraRadera
  2. Snyggt jobbat, det var betydligt mer än vad jag fick gjort. =)

    SvaraRadera
  3. Viktoria, Ponder, Emma: Inte så jätteilla, men lite illa att äta chips en vanlig dag!

    SvaraRadera