Idag kändes det helt okej att gå till jobbet faktiskt. Det var länge sen jag lämnade sängen med ett "helt okej" i huvudet. Men det känns såklart fantastiskt!
Får se hur många dagar det håller i sig?! Förhoppningsvis flera!
Åh, om jag ändå hade känt så... Jag väntar med spänning på att få tillbaka den känslan. Jag längtar bara efter att gå hem!
Emma: Det är en lite konstig känsla, eftersom den så sällan har infunnit sig. Men helt okej!
Åh, om jag ändå hade känt så... Jag väntar med spänning på att få tillbaka den känslan. Jag längtar bara efter att gå hem!
SvaraRaderaEmma: Det är en lite konstig känsla, eftersom den så sällan har infunnit sig. Men helt okej!
SvaraRadera