fredag 20 mars 2009

Ehhhee..

Hur tar man sig till rum nummer fyra?

5 kommentarer:

  1. Fasadklättring?

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Ja, det är det enda sättet faktiskt. Undra om dom fick sälja många hus??

    SvaraRadera
  3. Ja man kan ju undra... kanske till nån extremsportare som vill ha utmaningar i vardagen?

    SvaraRadera
  4. ventilationstrumman. alltid ventilationstrumman.

    SvaraRadera