Norr Went South
fredag 20 mars 2009
Det här med att jobba -del 4
Jag tror att dom har lagt ner IT-avdelningen utan att säga något till mig och ytterligare 4 andra. Det är inga människor kvar här. Vanligtvis är det väl i alla fall några hundra som finns i huset. Dom kanske också har
pratat lön
med sin chef?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar