Ditt brev blev grymt!
Philip: Det var snällt. Men så tog det flera timmar också.
Jag har ingen jävla aning, men du kanske kan upplysa mig när det blir dags att knåpa för mig?
Ponder: Javisst. Eftersom jag är jättebra på just personliga brev kan jag bistå med allehanda hjälp kring ämnet. Öh?!
Ditt brev blev grymt!
SvaraRaderaPhilip: Det var snällt. Men så tog det flera timmar också.
SvaraRaderaJag har ingen jävla aning, men du kanske kan upplysa mig när det blir dags att knåpa för mig?
SvaraRaderaPonder: Javisst. Eftersom jag är jättebra på just personliga brev kan jag bistå med allehanda hjälp kring ämnet. Öh?!
SvaraRadera