tisdag 31 mars 2009

Igen

Bloggrekord även denna månad upptäckte jag alldeles nyss! Jahapp, då börjar det bli en vana och absolut inget av värde som måste basuneras ut här.

4 kommentarer:

  1. 90 inlägg på en månad - det är strongt!

    SvaraRadera
  2. Håller med J! Bra jobbat :)

    Det går nog i vågor det där. Ibland sprutar inläggen ur huvudet på en och ibland är det stiltje.

    SvaraRadera
  3. Grattis igen. :)

    Jag vet inte vad jag sysslat med den här månaden, men jag har tydligen skrivit över 110 inlägg. Om vad då, kan man ju undra?

    SvaraRadera
  4. J: Ja, det bara blev så...

    Viktoria: Verkligen i vågor. Ibland bris och ibland svallvågor.

    Ponder: Just det där -om vad då, känns igen. =) Men det bjuder jag på!

    SvaraRadera