måndag 16 mars 2009

Kvällens aktivitet

Ikväll blir det Shopaholic-kväll i Västermalmsgallerian! Blev inbjuden via Granit (en av de bättre affärerna i världen) och girig som man är så står man där i gallerian ikväll och kniper åt sig en biobiljett till just Shopaholic!

Därav tystnad även i kväll. Men ni må tro att jag saknar att sitta och uppdatera bloggen! Bloggaholic-kväll kanske vore bättre?

4 kommentarer:

  1. Anonyma bloggaholics kan träffas i någon skum galleria, med varsin lapotop i knäet, och kommunicera via varandras kommentarsfält :)

    SvaraRadera
  2. Lägga upp bilder och ge varandra smakråd! Jag är på!

    SvaraRadera
  3. J: Postgången! Det är givet.

    SvaraRadera
  4. Det skulle verkligen bli en speciell historia. Resten av bloggvärlden skulle bli stum...av pur häpnad. Bara att postgången existerar är ju förbryllande.

    SvaraRadera