Norr Went South
söndag 8 mars 2009
Wipeout
Vilket program! Helt sjukt. Det är egentligen halvskoj, men något gör att jag skrattar så att jag får ont i magen. Helt knasigt är det iaf! Programmet alltså.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar