Idag har hon inte dotterns jeans. Nejdå. Utan dotterns guld...byxor/tights/det-vete-gudarna. Tröött. Mest trött på mig själv för att jag inte kan sluta störa mig på dom där kvinnorna.
Ponder: Jag satt och klurade på hur jag skulle kunna fota henne faktiskt! Jag är en mästare på mobilfotgrafering. I tunnelbanan brukar jag tjuvfota människor och mms:a min syster!
Men då konstaterar vi att det var lika bra att jag inte lyckades!
Himmel!
SvaraRaderaTack för att du inte tog en bild på spektaklet förresten.
SvaraRaderaPonder: Jag satt och klurade på hur jag skulle kunna fota henne faktiskt! Jag är en mästare på mobilfotgrafering. I tunnelbanan brukar jag tjuvfota människor och mms:a min syster!
SvaraRaderaMen då konstaterar vi att det var lika bra att jag inte lyckades!